February 20, 2010

Primul meu aparat foto digital : KODAK EasyShare CX7330

Dupa o perioada in care fotografia nu a mai fost una din prioritatile mele au aparut aparatele foto digitale care mi-au starnit din nou atentia. Eram in facultate cand am vazut primul aparat foto digital si m-a fascinat de la prima intalnire. M-am gandit sa-mi cumpar si eu unul dar preturile erau foarte mari si atunci am ales pentru inceput sa-mi iau o camera web cu care sa fac si eu cateva capturi de imagine. La vreo doi ani dupa asta am strans bani si mi-am luat un KODAK EasyShare CX7330.


Ca si caracterisitici :
  • Rezolutie : 3.1 megapixels
  • Digital Zoom : 3.3 X 
  • Shooting Programs Macro , Landscape , Night mode , Sports mode 
  • Max Shutter Speed 1/1400 sec
  • Min Shutter Speed 1/2 sec  
  • Lens Aperture F/2.7-4.6 
  • Supported Battery 2 x AA  
A fost o camera mai mult decat buna, zic ca a fost pentru ca am vandut-o dupa vreo 2 ani din cauza ca era neastamparata si a avut probleme cu apa. A fost o camera buna pentru ca scotea niste poze grozave, culorile erau vii placute, contrastul era ok, focaliza destul de bine si destul de repede deci ce poti sa vrei mai mult de la un aparat foto. Intradevar pozele nu aveau rezolutie mare, dar prefer o poza cu rezolutie mica dar clara si focalizata decat una cu rezolutie mare si zgomotoasa si defocalizata. 
Laud aceasta camera foto pentru ca dupa au aparut camere cu parametri din ce in ce mai buni dar care nu se reflectau intodeauna in poze mai calitative. Mai jos e o poza facuta la intamplare cand inca nu stiam multe despre fotografia digitala, poza cu care sper sa ma fi facut inteles cu laudele aduse acestui KODAK.



No comments: