February 20, 2010

Al doilea aparat foto digital : PANASONIC DMC-LS2

Dupa ce mi-am vandut Kodak-ul mi-am luat un Panasonic DMC-LS2 pentru ca avea o caracteristica mai deosebita fata de alte aparate foto, timp maxim de expunere 60 secunde. Atunci vindeam electronice si am avut ocazia sa incerc multe aparate foto. La fel am un respect deosebit pentru acest aparat foto si pentru alte cateva aparate foto din acea perioada ( prin 2007 ) pentru ca de atunci calitatea la aparate digitale compacte a scazut in loc sa creasca desi producatorii afisau din ce in ce mai multe caracteristici mai multi megapixeli si zoom din ce in ce main mare. Daca nu a scazut la unele aparate foto nici nu vad ceva spectaculos in evolutia lor. Spre uimirea mea am vazut doua aparate foto ( nu retin producatorul sau modelul pentru ca nu erau cunoscute ) care reuseau sa focalizeze in conditiile in care plimbai mana in care le tineai aleator si rapid in toate directiile.
Sa revenim la Panasonic DMC-LS2 care arata cam asa :

 

Ca si Kodak-ul e un aparat foarte usor de folosit. Ca si calitatea pozelor nu am de ce sa ma plang e un aparat bun care-si face datoria destul de bine pentru un compact. Scena de fotografiere a stelelor cazatoare unde poti seta un timp de expunere de 15, 30 si 60 de secunde este ideala pentru fotografia pe timp de noapte. Pe trepied scoate fotografii noaptea foarte clare, una din ele o puteti vedea mai jos :

Acest aparat foto am incercat sa-l modific dupa un tutorial de pe net sa faca poze in infrarosu dar nu prea mi-a iesit modificarea. Ce ma mir este ca desi l-am desfacut in mii de bucati, i-am scos si senzorul si l-am pus la loc, inca mai functioneaza. Am sa postez despre experienta modificarii cu mai multe detalii.

No comments: